VOLKSWAGEN Transporter


O busech technicky

motory, převody, čerpadla, karburátory, vzduch, voda, oheň, elektřtina, proč nejede, je to rozbitý, moc žere, moc kouří, moc pije, nebrzdí, co s tím...

reagujete-li na delší příspěvek, použijte klávesu F11 na zvětšení okna a zobrazení tlačítka "odeslat"


MIRA ]  reaguj [ DIFERAK | 11.09.2012 19:24 ]
CAU FAJNSMEKRI MAM T3 1,6D 5 KVALT NEVY NEKDO JESTLI SE DA UDELAT UZAVERKA DO TY PREVODOVKY? NAK TO PRECE JIT MUSI PORADTE PROSIM DEKUJU.

Merlin ]  reaguj [ re:DIFERAK | 13.09.2012 07:15 ]
Ahoj Miro, da se dodelat, ale musis mit skrin diferencialu ze syncra, co ji melo. Neni to tak dlouho, co ji nekdo prodaval. Aj na e-bay se obcas neco objevi. Tak at se zadari, Merlin

Petr ]  reaguj [ Solarni panel | 09.09.2012 16:46 ]
Ahoj, potreboval bych zjistit zda nekdo nemate schema dobijeni u T3 Westfalie nebo alespon radu, kam nejlepe napojit Solar aby se dobijely obe dve baterie. Diky.

Petr ]  reaguj [ Cestovní rychlost | 05.09.2012 22:13 ]
Zdravím pánové jsem čertvým majitelem vw t3 reimo motor 1,7diesel čtyřkvalt a byl jsem překvapenej že taková normální cestovní rychlost je max 80 km pak to dost řve co se s tím dá dělat jinak tech 120 km by jel ale to mi přijde že je motor dost vytočenej díky za rady

martin ]  reaguj [ re:Cestovní rychlost | 08.09.2012 13:36 ]
Cus pane a co od toho cekas? je to auto z 90let, srovnej ho s dvanacettrojkou? ja mam 19td petikvalt a cestovni rychlost je cca 90. a staci mi to.

Petr ]  reaguj [ re:re:Cestovní rychlost | 09.09.2012 23:33 ]
Ahoj no nečekám že bude lítat 150 ale měl jsem 1,9 benzín boxer a cestovka byla okolo 120 tak si myslim že kdybych dal jinou převodovku že bych kolem 100 jel z otáčkama cca2500 -3000 ale ted při 100 km mam tak 3500 odhadem kod převodovky mam DK

bambus ]  reaguj [ re:re:re:Cestovní rychlost | 10.10.2012 20:46 ]
A ticho.bim

anonym ]  reaguj [ vule | 03.09.2012 17:01 ]
ahoj mam vuli v zadnim kole i s novym loziskem.co by to mohlo byt?

anonym ]  reaguj [ re:vule | 07.09.2012 16:23 ]
lozisko naklepnu do domecku,ten krouzek naklepnu na tehlici,ale stale po nasazeni kola je tam dost velka vule.mate stim nekdo zkusenost?je to na syncru.dik

Jenda ]  reaguj [ re:vule | 03.09.2012 19:56 ]
Domeček, nebo těhlice...?

Petr ]  reaguj [ Výměna střechy | 03.09.2012 01:56 ]
Zdravím pánové mám t3 nizká střecha chtěl bych dát vysokou jako má westfalka máte někdo zkušenost jak je to náročný. Díky za rady a zkušenosti.

tomas ]  reaguj [ zhaveni | 28.08.2012 13:18 ]
Zdravim,mam T3 1.6D,problem je,ze kdyz se zahreje,vubec ani na chvilinku se nerozsviti kontrolka zhaveni a auto nechytne.kdyz je studeny,vse OK.zkousel jsem nove rele ale porad stejne.zkousel jsem i nove cidlo na teplotu vody.nevi nekdo co by to mohlo delat?

Pavel Kunc ]  reaguj [ lakování | 20.08.2012 07:04 ]
Ahoj busaři.Nemáte někdo fotky T3 v provedení Bundeswehr(maskáč)?Potřeboval bych nějakou předlohu.Díky.

Jenda ]  reaguj [ re:lakování | 25.08.2012 18:32 ]
No, mám tedy pocit, že to bylo celý zelený, ale když zadáš do google "Bundeswehr vw transporter" a vlevo si vybereš obrázky, tak jich uvidíš celkem dost :-)

Radek ]  reaguj [ Olej Převodovka | 30.07.2012 10:02 ]
Ahoj, potřeboval bych poradit co za olej do převodovky na čtyřkvalta a jaké množství. Motor je v tom 1,6TD. Díky Radek

Jarda ]  reaguj [ re:Olej Převodovka | 12.08.2012 22:39 ]
Podívej se do rubriky \" O busech pro začátečníky\" ze dne 23. 3. 2012. Zdraví Jarda

V ]  reaguj [ syncro | 16.07.2012 12:09 ]
Ahojte, dotaz- T3 syncro s motorem 1,9 DG benzín dvě špéry, lze na převodovku dostat diesel motor nebo jiný benzín? Díky za reakce V

zdenek ]  reaguj [ re:syncro | 24.10.2012 17:56 ]
vymen na prevodovke prirubu z dieslu a pasne tam aj motor

jednatel ]  reaguj [ re:syncro | 17.07.2012 11:04 ]
Všechno co jsi napsal jde. Pro diesel motor jen vyměníš vstupní hřídel (mrkev) a komoru spojky (frému).

V ]  reaguj [ re:re:syncro | 17.07.2012 18:40 ]
Super, díky !

honza ]  reaguj [ kola na T3 syncro  | 07.07.2012 13:15 ]
čau chlapy sháním kola na moje t3 syncro a potřeboval bych vědět jaká musí být středová díra a jaké et se tamnejvíc hodí když chci aby mi lezli trochu z kastle ven chtěl bych tam 15'

anonym ]  reaguj [ re:kola na T3 syncro  | 10.07.2012 21:16 ]
nebo zauvažuj o 16",ty se dají lépe zapsat do tp a je větší výběr offroad pneu

anonym ]  reaguj [ re:kola na T3 syncro  | 10.07.2012 10:06 ]
středová díra je 68 mm a idealní ET je 15 - 25(bez podložek) jinak musíš nechat vyrobit podložky a vyměnit šrouby za delší. Nejvíce jsou používaný jsoe ráfky ze starýho mercedesa - číňana 7Jx15 et 25, 5x112x68, jsou ze silnějšího plechu a mají slušnou nosnost, nebo pak Mefro, ty mají myslím kluci na Sobíně

jednatel ]  reaguj [ re:re:kola na T3 syncro  | 11.07.2012 11:19 ]
Jak poleze kolo ven je odvislé nejen od ET, ale i od šíře ráfku, která pak ET ovlivňuje. Dá se to spočítat. Příliž vylezlá kola ovlivňují jízdní vlastnosti, zvláště v terénu. Zmíněné ET 25 při šíři 7" považuju za ideál, vypadá to fakt pěkně a přitom je kolo pořád ještě schované pod lemem (nutnost!!!). Takové kolo ale v plechu existuje opravdu jen to z MB W126 a už jich moc není. V dnešní době je ale vhodné mít na autě rozměr zapsaný v TP, u 16" to možné je. U 15" jen občas a někde, spíš jen při přihlašování. 16" kolo je k mání s ET 30 a dává Syncru myslím taky pěkný "out-look". Ta MEFRA jsou k mání nová, viz vwbusshop.cz.

Tomas ]  reaguj [ homo kloub | 12.06.2012 00:28 ]
homo klouby jsou stejny jako na skoda oktavia .tak kdyby nekdo menil klouby a nebyli z t3 tak muze z oktavie.aloha

Vašek ]  reaguj [ Vw t3 1.6d | 31.05.2012 21:12 ]
Zdravím, koupil jsem t3 s totálně uvařeným motorem, vyhrkl olej někde u těsnění. Co je potřeba abych tam mohl dát motor z Golfa II? je jto vše stejný? Předem moc díky

aladar ]  reaguj [ T2 | 25.05.2012 07:53 ]
Ahoj busaři mám problém nechal sem pískovat motor a při jeho půlení jsem si neoznačil rozvody mám 1,6 nebo 1,4 benzin boxera z motoru to nejde přečíst a tp je v depozitu poradí my někdo musí přece existovat nějaký manuál díky za radu

Tomas  ]  reaguj [ tlukot | 24.05.2012 03:16 ]
aloha,co je to kovove bouchani nepravidelne az se z toho rozrezonuje kastle,pokud jedu do kopce nebo projizdim levotocivou zatackou pokud vyradim tak to stichne tak ze nahon poloosa nebo diferak je to mozne ,mate nekdo skusenosti s timto zvukem:aaaaaaaaaaaa

Jenda ]  reaguj [ re:tlukot | 26.05.2012 21:09 ]
Nejspíš to bude poloosa. Může to ale být i ložisko, nebo diff.

Snek ]  reaguj [ startování | 23.05.2012 08:34 ]
Ahoj, včera sem nastartoval normálně napoprvý a dneska ani ťuk, startér se vůbec neotočil, jenom to cvaklo. Tak sem myslel, že je to baterkou, ale ta je taky ok. Startér se ani neotočí, jenom to cvakne. Nevíte, kde by mohl být problém? Hledal sem to tady v diskuzi, jestli to tu někde už nebylo a nenašel sem. Děkuji za rady.

Pavel ]  reaguj [ re:startování | 23.05.2012 19:00 ]
Zkontroluj ukostření, baterie, motoru. Většinou to zoxiduje a pak to takhle blbne