VOLKSWAGEN Transporter


O busech technicky

motory, převody, čerpadla, karburátory, vzduch, voda, oheň, elektřtina, proč nejede, je to rozbitý, moc žere, moc kouří, moc pije, nebrzdí, co s tím...

reagujete-li na delší příspěvek, použijte klávesu F11 na zvětšení okna a zobrazení tlačítka "odeslat"


Radek ]  reaguj [ Olej Převodovka | 30.07.2012 10:02 ]
Ahoj, potřeboval bych poradit co za olej do převodovky na čtyřkvalta a jaké množství. Motor je v tom 1,6TD. Díky Radek

Jarda ]  reaguj [ re:Olej Převodovka | 12.08.2012 22:39 ]
Podívej se do rubriky \" O busech pro začátečníky\" ze dne 23. 3. 2012. Zdraví Jarda

V ]  reaguj [ syncro | 16.07.2012 12:09 ]
Ahojte, dotaz- T3 syncro s motorem 1,9 DG benzín dvě špéry, lze na převodovku dostat diesel motor nebo jiný benzín? Díky za reakce V

zdenek ]  reaguj [ re:syncro | 24.10.2012 17:56 ]
vymen na prevodovke prirubu z dieslu a pasne tam aj motor

jednatel ]  reaguj [ re:syncro | 17.07.2012 11:04 ]
Všechno co jsi napsal jde. Pro diesel motor jen vyměníš vstupní hřídel (mrkev) a komoru spojky (frému).

V ]  reaguj [ re:re:syncro | 17.07.2012 18:40 ]
Super, díky !

honza ]  reaguj [ kola na T3 syncro  | 07.07.2012 13:15 ]
čau chlapy sháním kola na moje t3 syncro a potřeboval bych vědět jaká musí být středová díra a jaké et se tamnejvíc hodí když chci aby mi lezli trochu z kastle ven chtěl bych tam 15'

anonym ]  reaguj [ re:kola na T3 syncro  | 10.07.2012 21:16 ]
nebo zauvažuj o 16",ty se dají lépe zapsat do tp a je větší výběr offroad pneu

anonym ]  reaguj [ re:kola na T3 syncro  | 10.07.2012 10:06 ]
středová díra je 68 mm a idealní ET je 15 - 25(bez podložek) jinak musíš nechat vyrobit podložky a vyměnit šrouby za delší. Nejvíce jsou používaný jsoe ráfky ze starýho mercedesa - číňana 7Jx15 et 25, 5x112x68, jsou ze silnějšího plechu a mají slušnou nosnost, nebo pak Mefro, ty mají myslím kluci na Sobíně

jednatel ]  reaguj [ re:re:kola na T3 syncro  | 11.07.2012 11:19 ]
Jak poleze kolo ven je odvislé nejen od ET, ale i od šíře ráfku, která pak ET ovlivňuje. Dá se to spočítat. Příliž vylezlá kola ovlivňují jízdní vlastnosti, zvláště v terénu. Zmíněné ET 25 při šíři 7" považuju za ideál, vypadá to fakt pěkně a přitom je kolo pořád ještě schované pod lemem (nutnost!!!). Takové kolo ale v plechu existuje opravdu jen to z MB W126 a už jich moc není. V dnešní době je ale vhodné mít na autě rozměr zapsaný v TP, u 16" to možné je. U 15" jen občas a někde, spíš jen při přihlašování. 16" kolo je k mání s ET 30 a dává Syncru myslím taky pěkný "out-look". Ta MEFRA jsou k mání nová, viz vwbusshop.cz.

Tomas ]  reaguj [ homo kloub | 12.06.2012 00:28 ]
homo klouby jsou stejny jako na skoda oktavia .tak kdyby nekdo menil klouby a nebyli z t3 tak muze z oktavie.aloha

Vašek ]  reaguj [ Vw t3 1.6d | 31.05.2012 21:12 ]
Zdravím, koupil jsem t3 s totálně uvařeným motorem, vyhrkl olej někde u těsnění. Co je potřeba abych tam mohl dát motor z Golfa II? je jto vše stejný? Předem moc díky

aladar ]  reaguj [ T2 | 25.05.2012 07:53 ]
Ahoj busaři mám problém nechal sem pískovat motor a při jeho půlení jsem si neoznačil rozvody mám 1,6 nebo 1,4 benzin boxera z motoru to nejde přečíst a tp je v depozitu poradí my někdo musí přece existovat nějaký manuál díky za radu

Tomas  ]  reaguj [ tlukot | 24.05.2012 03:16 ]
aloha,co je to kovove bouchani nepravidelne az se z toho rozrezonuje kastle,pokud jedu do kopce nebo projizdim levotocivou zatackou pokud vyradim tak to stichne tak ze nahon poloosa nebo diferak je to mozne ,mate nekdo skusenosti s timto zvukem:aaaaaaaaaaaa

Jenda ]  reaguj [ re:tlukot | 26.05.2012 21:09 ]
Nejspíš to bude poloosa. Může to ale být i ložisko, nebo diff.

Snek ]  reaguj [ startování | 23.05.2012 08:34 ]
Ahoj, včera sem nastartoval normálně napoprvý a dneska ani ťuk, startér se vůbec neotočil, jenom to cvaklo. Tak sem myslel, že je to baterkou, ale ta je taky ok. Startér se ani neotočí, jenom to cvakne. Nevíte, kde by mohl být problém? Hledal sem to tady v diskuzi, jestli to tu někde už nebylo a nenašel sem. Děkuji za rady.

Pavel ]  reaguj [ re:startování | 23.05.2012 19:00 ]
Zkontroluj ukostření, baterie, motoru. Většinou to zoxiduje a pak to takhle blbne

martin ]  reaguj [ merka oleje 1,9td | 13.05.2012 21:33 ]
ahoj, koupil jsem t3 s motorem 1,9td z golfa, je tam zaslepeny otvor na merku na olej,prodavajici tvrdil ze neni treba merit hladinu oleje ze staci jen jednou za rok ho vymenit a nalit tam 4,7l. presto bych se obcas ujistil ze oleje je dost. da se to nejak zmerit? dik za rady.

Tom ]  reaguj [ re:merka oleje 1,9td | 15.05.2012 08:29 ]
Cau, nedokážeš tu záslepku zespodu vyrazit? Je blbost tam měrku nemít!

martin ]  reaguj [ re:re:merka oleje 1,9td | 15.05.2012 21:00 ]
to vys ze bych to zmaknul vyndat, ale motor je ulozenej v jinym uhlu nez v golfu coz znamena ze hladina oleje se zmenila. myslim ze by se mela merka prodlouzit, nebo bych to zkusil merit nalevacim hrdlem za espezetkou, ale nemam s tim zkusenost.

jednatel ]  reaguj [ re:re:re:merka oleje 1,9td | 16.05.2012 14:38 ]
Pokud se jedná o dírku jakoby za altíkem, tak tam musíš naimplantovat měrku z busa a nakalibrovat si ji...

martin ]  reaguj [ re:re:re:re:merka oleje 1,9td | 17.05.2012 15:21 ]
mas pravdu, dikes uz jsem ji i sehnal.

Petr M ]  reaguj [ Benzínová pumpa | 08.05.2012 14:42 ]
Ahoj,potřeboval bych poradit,...mám 51kw vzducháč CU motor,jakmile se to trošku zahřije při jízdě tak vynechává benzínový čerpadlo,jakmile schladne,je to lepší.Vím,že nový je nesehnatelný,membrány jsou ale ok,už jsem ji rozebíral,vyčistil,nebyly tam žádný nečistoty.Slyšel jsem že je dobrý tam dát elektrický,snad Pierburg,nevím ale přesně jaký typ...Nevěděl by někdo?nebo popř.co to může být za problém v tý pumpě?díky

jednatel ]  reaguj [ re:Benzínová pumpa | 15.05.2012 09:56 ]
Opotřebovaná tyčka k benzínové pumpě?

jednatel ]  reaguj [ re:Benzínová pumpa | 15.05.2012 09:56 ]
Opotřebovaná tyčka k benzínové pumpě?

Honza ]  reaguj [ motor T5 | 05.05.2012 14:39 ]
Zdravim. Uvažuji o koupi T5, kdo poradí jaký zvolit motor. Díky.

Vašek ]  reaguj [ re:motor T5 | 31.05.2012 21:03 ]
čau, hele mám zkušenost jen s 2.5 tdi 96kw a myslím že to stačí bohatě. Kamarád zase má těch 128kw a prej nižší spotřebu.

Roman ]  reaguj [ Výfuk k motoru DG | 01.05.2012 20:44 ]
Zdravím. Řěším výfuk na T3 1.9 benzín motor DG r.v. 1984. Výfuk jako samotný se dá sehnat všude, ale jeho přívodní roury (berany) už nikde. Jde o tlumič se dvěma a dvěma vstupy na každé straně a výdechem vpravo. Nemá někdo zkušenost, zda se dá zaměnít za výfukový systém montovaný po roce 1987, kde jsou všechny roury svedeny do jedné a z ní teprve potom do tlumiče? Díky moc, Roman KV

Jednatel ]  reaguj [ re:Výfuk k motoru DG | 03.05.2012 12:31 ]
Dá.

Roman ]  reaguj [ re:re:Výfuk k motoru DG | 07.05.2012 09:09 ]
Tak jo. Diky

J. ]  reaguj [ T3-huci prevodovka 5q | 01.05.2012 08:19 ]
Huci mi 5q prevodovka - bez ohledu na rychlostni stupen, nejvice mezi 50-70 a 100-110km/h. Pouze kdyz je v zaberu, pri brzdeni z kopce ticho. Ozyva se i trochu na volnobeh, pri seslapnute spojce ale vse v poradku. Pri prazdnem voze je hlucnejsi, pri vice nalozenem je slyset vyrazne mene. Nevite nekdo prosim, cim by to mohlo byt? Diky

Tom ]  reaguj [ Sání | 25.04.2012 14:32 ]
Ahoj kluci, mám dotázek ohledně sání na 1,6td. Je tam ten odfukovej ventil. Dotaženej je na max., ale stejně je to málo. Nemáte někdo zkušenost, jak se to dá ucpat?

Pavel ]  reaguj [ re:Sání | 26.04.2012 20:10 ]
A nebylo by lepší zrepasovat turbo ať to chodí jak má ????

Tom ]  reaguj [ re:re:Sání | 27.04.2012 08:14 ]
Turbo je po repasi a v autě je 1,9 mtdi se svodama 1,6 td. Výkon je dostačující, jen když předjíždím v kopci, tak si to odfoukne.

grizly ]  reaguj [ motor | 21.04.2012 12:47 ]
ahol.kdo pomůže nebo dá tip na seřízení motoru.jedná se o 1,6 benzín.měnil jsem motor a potřeboval bych ho rozpohybovat.jsem od libeznic.u prahy.díky

tom ]  reaguj [ re:motor | 29.04.2012 13:25 ]
podívej se ne flat http://www.flat4.org/forum/