VOLKSWAGEN Transporter


O busech technicky

motory, převody, čerpadla, karburátory, vzduch, voda, oheň, elektřtina, proč nejede, je to rozbitý, moc žere, moc kouří, moc pije, nebrzdí, co s tím...

reagujete-li na delší příspěvek, použijte klávesu F11 na zvětšení okna a zobrazení tlačítka "odeslat"


ladyn076 ]  reaguj [ dobýjení | 15.08.2011 20:28 ]
Mám T4 2,0.benzin a nefunguje dobíjení.Kontrolka nesvítí,ale také nesvítí ani pri zapnutém zapalování. Jinak na desce vše funguje. Nevíte někdo odkud začít? Uhlíky jsou nové a stejně nic. S téčkama začínám .

atom ]  reaguj [ baterka | 10.08.2011 11:41 ]
zdravím busíkáře, potřeboval bych poradit jaké aku má být v busovi s motorem CU

JIRKA ]  reaguj [ PŘEVODOVKA | 01.08.2011 21:14 ]
ahoj kluci potřeboval bych vědět jak je dlouhá převodovka ACW z 2.1 benzin

jednatel ]  reaguj [ re:PŘEVODOVKA | 02.08.2011 09:57 ]
čtyřka 0,85 a diff. 4,83

Merlin ]  reaguj [ re:PŘEVODOVKA | 01.08.2011 23:46 ]
Ahoj, kluci tu nekde meli prehled prevodovek, tak zkus pohledat. Jinak take neco najdes na www.vwbusforum.net, hned mezi prvnimi tematy v sekci T3.

Jan ]  reaguj [ 1,6 td | 25.07.2011 12:07 ]
Ahoj.Kolik se vejde do 1,6 td oleje? Dik za radu

anonym ]  reaguj [ re:1,6 td | 02.08.2011 21:49 ]
do nádrže určitě 50 litru hydrauliky........

Jirka ]  reaguj [ re:1,6 td | 25.07.2011 13:01 ]
4,5 l

bobbi ]  reaguj [ hadičky nádrž | 22.07.2011 13:16 ]
Ahoj,kluci jaký průměr a jak dlouhé jsou prosím přepadové hadičky na nádrži 2WD 89 r.v.Potřebuju udělat repasi všeho gumového na nádrži.Díky b.

anonym ]  reaguj [ re:hadičky nádrž | 02.08.2011 21:53 ]
nejlepší bude nechat jenom propoje a ty expnzní banky odstranit.............vzniklý podtlak v nádrži vyřešíš navrtáním třech otvoru pruměr 3mm do kovove objímky hrdla nár´drže........tím odstraníš budoucí usazování veškerého bordelu v okolí exp. nádržek a nasledné korozi

Ruda ]  reaguj [ karoserie | 21.07.2011 20:30 ]
Zdravím busaři. Kluci potřebuji radu. Nevíte někdo zda by šla koupit nová karoserie busíka? Slyšel jsem,že se ještě snad někde vyrábějí (Španělsko,nebo Portugalsko), ale nevím jestli to není fáma. Předem děkuji za každé info. Busíkům zdar

F. Porsche ]  reaguj [ re:karoserie | 25.07.2011 03:30 ]
Jo. A taky že Hitler, Elvis Presley a Jim Morrison ještě žijou...

Jenda ]  reaguj [ re:karoserie | 21.07.2011 21:38 ]
Ahoj. V Southafrica se dělaly "trojky" do cca 2006, ale má to pár drobností jinak, teda kromě toho, že to má řízení na opačný straně, tak to má úplně jinou přední nápravu, plastovou nádrž a hlavně super řadový benzinový motory :-)

Jan ]  reaguj [ Mazání 1,6 Td | 19.07.2011 12:52 ]
Ahoj.Prosím o radu.Po nastartování zhasne kontrolka mazání.Na volnobeh to bez problémů běží.Při zvýšení otáček se po cca 15 sec rozbliká kontrolka a bzučí alarm.Oleje mam dost.čidlo jsem měnil.Dik za odpověd

Merlin ]  reaguj [ re:Mazání 1,6 Td | 20.07.2011 19:04 ]
Ahoj, tak jeste zbyva zkontrolovat olejovy cerpadlo. Pokud tlaci dobre, mohl by byt zadrhel v elektrice..prodrenej kablik, spatna kostra nebo tak neco. Asi by nebylo od veci si projit vedeni od cidel na motoru. Tak at to brzi dobre vrci a ne jen bzuci, Merlin.

Martins ]  reaguj [ re:re:Mazání 1,6 Td | 22.08.2011 21:26 ]
Před měsícem mě vyděsila také kontrolka oleje a bylo jen vadné čidlo na hlavě motoru, kteréžto propouštělo a tím měnilo své parametry v závislosti na teplotě

Lukas ]  reaguj [ Motor 1.9 DG | 17.07.2011 21:56 ]
Ahoj busaři, mám T3 s motorem 1,9 DG a občas se mu nechce jet. Při sešlápnutí plynového pedálu se jakoby zadusí (nemá výkon, netáhne).. pokud pedál pustím a zkusím ho sešlápnout ještě jednou a možná i pomaleji tak se chytne a jede.. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Nemám napojený vzduch na předehřev z výfuku.. mohlo by to mít vliv? Díky za odpověď..

J ]  reaguj [ re:Motor 1.9 DG | 18.07.2011 21:50 ]
Ahoj, ten předehřev by na to neměl mít vliv. Řekl bych, že to co popisuješ, je moc hustá směs. Vem buse a zajeď s ním k nějakýmu starýmu mechanikovi, co ještě umí seštolovat takovejhle karbec :-)

Filip ]  reaguj [ Dotaz | 16.07.2011 17:41 ]
Ahoj,je možné namontovat hlavu z 1.7D,na blok motoru 1.6D? Dík F.

roman ]  reaguj [ re:Dotaz | 25.07.2011 07:16 ]
jestli maš blok dvojkanal,tak ji tam daš.daš tam i s 1.9 D

Jednatel ]  reaguj [ re:Dotaz | 19.07.2011 10:37 ]
Myslím, že ne, 1.7D má větší vrtání... Změř spalováky na hlavách a uvidíš.

jirka ]  reaguj [ Karoserie | 13.07.2011 15:29 ]
Ahoj.shanim zadni cast karoserie.Nevi nekdo,kde bych ho mohl vyrezat.

Honza ]  reaguj [ eko diesel | 28.06.2011 13:33 ]
Ahoj, je OK nalít do T3 1,6 ekodiesel? Na pumpě mě před tím trochu varovali. Dík Honza

anonym ]  reaguj [ re:eko diesel | 02.08.2011 21:58 ]
do holeho 1.6D nebo 1.9D bez problému........je to vyzkoušeno..... jinak mužeš jezdit bez problémů na hydraulický olej nebo na trafo olej......na zimu ředit 1:1...... a naftový filtr měnit spolu s olejovým při výměněoleje v motoru

jednatel ]  reaguj [ re:eko diesel | 29.06.2011 00:51 ]
Je to naprosto OK. Jen to musíš vyjet a nenechat to "zkysat". Bionafta je určená "k rychlé konzumaci".

Gabriel Matajs ]  reaguj [ Otazka | 23.06.2011 07:37 ]
Mám namontovanú automatickú prevodovku do trojkolky z transportera vw t2!mám taky prolem že vedla páčky rychlosti je velká pačka a neviem na čo vlastne funguje!dajte mi vediet niekto na co to je!!Dakujem!mob:00421915129300

Adam ]  reaguj [ Motor | 20.06.2011 12:46 ]
Ahoj busáci.Na kolik asi vyjde vyměna motoru u T3 1,6 td.Všechny díly mam.Dik

Jednatel ]  reaguj [ re:Motor | 20.06.2011 15:11 ]
Myslím, že tohle je zrovna jedna z těch otázek, na které není jednoduché odpovědět. Na vesnici ve stodole, ti to soused nebo známý může udělat za basu piv, v servisu (a tím nemyslím zrovna V.A.G) to vyjde i na několik tisíc. Záleží také na tom, co se skrývá ve větě "všechny díly mám". Jak známo, TD motory jsou všechny téměř identické, ale těsně před tím, než se vloží do auta, vypadají naprosto odlišně... Golf není Bus.

michal ]  reaguj [ provodovka | 08.06.2011 17:02 ]
Potrebuju radu.mam t3 1.7d ky.dal sem tam motor 1.9d.a je to ted pomaly.potrebuju poradit jinou prevodovku aby to jelo.

jednatel ]  reaguj [ re:provodovka | 09.06.2011 11:33 ]
převodovek jsou mraky. Zjisti si kód tý tvojí, ať víš z čeho vycházíš a co by ti pomohlo. Obecně: nejrychlejší 5kv. je AAP (z benzína), z diesela to jsou 3H nebo ASS. Nejrychlejší 4kv. je z 2.0 vzducha DK.

andydas ]  reaguj [ palivoměr syncro | 06.06.2011 00:07 ]
musí se při výměně plováku vyndat nádrž z auta ? díky za odpověď

Tom ]  reaguj [ re:palivoměr syncro | 06.06.2011 21:48 ]
Nemusí. Ale nenechávej si v nádrži moc nafty...

andydas ]  reaguj [ re:re:palivoměr syncro | 06.06.2011 22:45 ]
díky za odpověď , naftu se pokusím vysát všechnu, ale co když utrhnu některej ze šroubů na přírubě? neprotočí se mi při povolování? dají se vyměnit?

jednatel ]  reaguj [ re:re:re:palivoměr syncro | 07.06.2011 09:50 ]
asi jde o Syncro, že? Naftu tam samozřejmě můžeš nechat až po ty šrouby toho otvoru pro plovák. Ty šroubky vždy vypadaj nehezky, ale když je dobře očistíš a něčím zastříkneš, tak bys je měl všechny povolit. Už jsem pár syncro nádrží takhle otvíral, a ještě jsem nikdy žádnej neutrhnul.

andydas ]  reaguj [ re:re:re:re:palivoměr syncro | 07.06.2011 14:26 ]
v takovou odpoved jsem tajne doufal........ Diky