VOLKSWAGEN Transporter


Tunning, snižování etc.

Dlouho tady byla rubrika bez bližšího určení o čem by měla být a žádné návrhy na její užší směřování nepřišly. Až teprve teď mi Petr M. alias Bus Boys T3am (to am znamená asi dopoledne) "vyče't" (v dobrém), že chroničtí snižovači, rozuměj tuneři, tady nemají svůj prostor.
Takže od teď je bývalá "poslední rubrika" věnována spoilerům, mračítků, bi-xenonům, 17" kolům a větším, kotoučovým brzdám, malým volantům bez i se servem, převrtaným, přečipovaným, přetryskovaným zkrátka upraveným motorům, rychlým převodovkám se 6-ti a více stupni řazenými cool-šaltrpákou. Good luck hoši a a vám to sviští, vᚠadmin. :-)


Marcel  ]  reaguj [ autoplachta  | 02.03.2016 13:59 ]
sháním autoplachtu na T4

Miloš ]  reaguj [ Volant | 12.01.2016 17:29 ]
Ahoj, třeba jsem to přehlédl , nevíte někdo jaký volant pasuje do T3 , mám jiný bez náby a svůj origo nechci ničit. Dík

Vlk ]  reaguj [ kola v tp | 07.11.2015 09:56 ]
Je nějaký osvědčený postup, jak dostat do tp větší kola na t3 doku? V tp mám disky 5,5x14. Vzhledově by se mi na tom líbily 15ky, třeba ty, co jsou teď v inzerci, ty mengelsy.

M ]  reaguj [ re:kola v tp | 10.11.2015 21:51 ]
sehnat techničák nebo typový list na doku kde jsou zapsané a dojít na úřad.. Pak by to měli bezproblému zapsat. Otázka je, jestli se doky dělaly s 15 kolama...

jednatel ]  reaguj [ re:re:kola v tp | 05.02.2016 23:36 ]
S 15" se žádný bus nevyráběl, dovozce tedy nevydá souhlas se zápisem. Úřad se bez souhlasu nechce hout. Někde může zafungovat "precedens" jiného TP. Ale nemusí, každý ÚDSA má svou hlavu... Zavedl bych funkci Auto-Ombudsmana. Proč máme být furt něčí rukojmí???

Tomᚠ]  reaguj [ predné lemy | 12.09.2013 22:46 ]
Zdravím všetkých. Podarilo sa mi zohna original VW predné lemy, čo považujem za malý zázrak. Sú ako nové a preto by ma zaujímalo, ako je najlepšie pripevni väčšie časti o dvere a malé časti o kasňu. Nity ? Šrouby ? Plus nejaký silikón ? Dík. Tomáš.

Jenda ]  reaguj [ re:predné lemy | 05.12.2013 22:41 ]
Mám je na nějakým lepidle a dělali to němci

jednatel ]  reaguj [ re:re:predné lemy | 10.12.2013 14:43 ]
Na dveřích je to origo nýtovaný...

Pavel ]  reaguj [ Sedadla | 14.02.2013 07:18 ]
Ahoj všichni. Nějak se mě nedaří sehnat origo přední sedadla do T3 multivan, nebo caravelle v podobném odstínu jako mám vnitřek auta, a tak uvažuju o něčem z jiného auta. Nemáte tip, co tam pasuje pokud možno s minimálníma úpravama ???? Mám vpředu točny. Díky za rady

mirhy ]  reaguj [ pomalovani | 22.02.2012 15:47 ]
Ahoj, nevíte někdo čím by šel pomalovat barevně bus, aby to nějakou dobu vydrželo? Díky, Mirek

hop ]  reaguj [ re:pomalovani | 23.02.2012 21:01 ]
co folie?

mirhy ]  reaguj [ re:re:pomalovani | 26.02.2012 12:39 ]
Tak jak to mam v planu neproveditelny...

hop ]  reaguj [ re:re:re:pomalovani | 07.03.2012 19:52 ]
to by ses divil co všechno je foliema proveditelný, dodej data a uvidíš

Jenda ]  reaguj [ re:re:re:pomalovani | 26.02.2012 22:24 ]
řezaná samolepící folie - drží věky. Nebo normální dvousložková barva, kterou se lakuje auto

hop ]  reaguj [ re:re:re:re:pomalovani | 11.03.2012 21:56 ]
nebo litý polymer, dá se tím potáhnout klidně celé auto

Marek ]  reaguj [ ŠÍBR | 18.01.2012 13:53 ]
Ahoj. Delší dobu už toužím po velkém střešním okně. Mám Multivana T3 se skvěle zachovalím interiérem, ale ta představa, že třetinu střechy bych mohl v létě otevřít mě láká. Chtěl bych se zeptat, jestli někdo nemáte typ, kde by se dal ten šíbr sehnat. Procházim net a hledam nějaký vrak z kterého by se dalo odříznout, ale vím, že jich nebylo vyrobeno mnoho. Díky

pepa ]  reaguj [ plastove lemy blatniku | 18.10.2011 16:25 ]
Zdarec busaři nevíte náhodou někdo kde by se daly sehnat plastové lemy blatníkú na t3? Předem díky za info

Tomᚠ]  reaguj [ re:plastove lemy blatniku | 18.10.2011 22:04 ]
Tady : http://www.busman.be/pagina64aa.html

Honza ]  reaguj [ Držák rezervy | 16.05.2011 10:28 ]
Ahoj, shanim držák rezervy vyklopny na t3 syncro, nevíte kde ho sehnat za prijatelnou cenu? Případně není někdo schopen vyrobit? Díky, Honza

Mrak ]  reaguj [ re:Držák rezervy | 17.05.2011 23:45 ]
Zkus kluky ze Sobína,poprípadě se mi ozvi,něco bych ti dokázal vyrobit. Tel:602890732

Honza ]  reaguj [ re:re:Držák rezervy | 18.05.2011 12:39 ]
Díky, na sobíně jsem byl a ma tam jen takovy ty nerezovy nebo z ceho to je, uz jsem se asi rozhodl pro tu napodobeninu origa, je to teda drahy, ale zas funkční a prověřený. Kazdopádně díky, možná bych se ozval kvůli jiným věcem.

Pavel ]  reaguj [ kotoučové brzdy | 03.03.2011 13:56 ]
Ahoj, chtěl bych se zeptat co je za problém vyměnit zadní bubnové brzdy za kotoučové na T3 doka,případně z jakého vozu je použít.Díky Pavel

pepe ]  reaguj [ startování | 17.07.2010 17:13 ]
mám problém mohu otočit klíčem v zapalování jen trochu a tudíž nemohu nastartovat ... Není v tom nějaký fígl mám vůz první den...

anonym ]  reaguj [ re:startování | 18.07.2010 14:52 ]
A nebude to jen zamčenej volant?

admin ]  reaguj [ re:re:startování | 25.07.2010 20:51 ]
a jak to souvisí s tuningem???

t3-bus ]  reaguj [ re:re:re:startování | 26.04.2011 12:45 ]
Třeba vytuněná spínačka:) Což pootočit volantem proti směru tahu řízení o 15° a pokus opakovat?

anonym ]  reaguj [ předmět nezadán | 25.06.2010 09:54 ]
zdravím mám dotaz jaké ET má t3 chci koupit alu a nejsem si tímto jist

raga ]  reaguj [ re:předmět nezadán | 06.07.2010 14:27 ]
z vlastnej skusenosti bez uprav ide: disk 16"z MB, sirka 7,5", ET 29. Pneu 205/60 je ok bez uprav resp. podloziek ale pri vyske 55 ci vacsej sirke ako 205 teoreticky treba podlozku aspon dopredu. Jo a aby sedeli sedla srobov /matic/ a stredova diera..a potom budes potrebovat dlhsie sroby-vpredu a dlhsie stefty-vzadu, pokial teda chces liatinove disky, plechy nie su take hrube..

VNqWogAPOr ]  reaguj [ re:re:pøedmÏt nezadÃ¥n | 17.12.2010 06:46 ]
ueIEet llpqhahygqvr, [url=http://itejjdrvqsnq.com/]itejjdrvqsnq[/url], [link=http://ggmimgxvvhij.com/]ggmimgxvvhij[/link], http://pwgnmsntrpbw.com/

Bajza ]  reaguj [ re:předmět nezadán | 30.06.2010 14:04 ]
Et nemá auto, ale kola. Na 7J potřebuješ et tak 25. Na 6J- Et30. A 8J tak Et 14

pepyno ]  reaguj [ dotaz | 15.04.2010 18:10 ]
Zdarec busaři pořídil jsem si jsem si novou hračku t3 r.v.1990 s hranatýma světlama a sháním mračítko.Poradí mi někdo kde se dá sehnat?DÍKY

Bajza ]  reaguj [ re:dotaz | 30.06.2010 14:05 ]
ebay.de

Berus ]  reaguj [ re:dotaz | 23.05.2010 18:01 ]
Nazdar Josko,Ty podivala na ta mratschitko na nemecka adres Rhoen-Bull.de. a tvá pržani se stala skutek. Alles gute

jednatel ]  reaguj [ re:re:dotaz | 25.05.2010 10:17 ]
das ganze tschechische Volk, ist eine Simulanten Bande! A Pepyno uš mít mratchithko od ja uš 2 Woche, also týten...

pepyno ]  reaguj [ re:re:re:dotaz | 27.05.2010 16:31 ]
Ja uš myt ot ty tem mractschitko ale on byt v prag u cholka ona my to tonyst jeste nestacit do Falkenau jinak moc dankeschen pepyno.Jinak ja su němec a moc mě potěšil ten hantec

anonym ]  reaguj [ špéra in natura | 17.11.2009 22:23 ]
http://www.youtube.com/watch?v=jZVYfi1szmE

Honza ]  reaguj [ Motor subaru v T3 syncro | 27.10.2009 12:32 ]
Ahoj. Potreboval bych poradit s prihlasenim meho auta. Zil jsem 4 roky v USA a mam 1986 T3 synco westfalia s motorem 2,5 SOHC subaru. V USA bezna prestavba a s prihlasenim nebyl problem. Nevite nekdo jak by to bylo s prihlesenim v CR? Diky, Honza

petr K ]  reaguj [ re:Motor subaru v T3 syncro | 13.04.2010 12:54 ]
Zajímalo by mne,jak to dopadlo.Dal bych si ho tam také.

Honza ]  reaguj [ re:re:Motor subaru v T3 syncro | 12.11.2010 10:41 ]
Zatim je auto jeste v USA. Jestli ho privezu tak ho asi necham na americkych znackach, popripade zkusim nejdriv prihlasit v Nemecku/Rakousku a ziskat TÜV

anonym ]  reaguj [ re:Motor subaru v T3 syncro | 27.10.2009 18:43 ]
Je to jednoduchý, importér tyto přestavby nepovoluje, jedině snad dovoz schválené přestavby na číslech z EU, ale určitě ne z USA, možná přes VÚMV na nějakou vyjímku.

anonym ]  reaguj [ re:re:Motor subaru v T3 syncro | 28.12.2009 20:24 ]
tak tak .... už jsem to tu psal.........aby to bylo legální......přihlásit a nechat schválit v Německu..........a pak to přihlásit v čechách.........nebo jezdit na německých značkách.......u nás to prostě nepujde.......

Jenda ]  reaguj [ re:re:Motor subaru v T3 syncro | 22.12.2009 15:13 ]
Je to sice blbý, ale kup český papíry na westfálku v benzínu dvoukolku a postav to na ně. Tedy převařit číslo, přebouchat typ motoru (boxer jako boxer, že?), sundej kardan a hurá na evidenčku. Nikdo nic nepozná, bo nikdo nic neví.

jednatel ]  reaguj [ re:re:re:Motor subaru v T3 syncro | 12.01.2010 01:25 ]
Jo, tak to udělej! Ale pak do toho auta už moc neinvestuj aby ti to nebylo líto až tě s tím, např. v Německu, slověj a pošlou tě (v tom lepším případě) s tím na odtahovce domů. Když jim předtím ještě nějak dokážeš, že to původní auto bylo opravdu tvoje. Pak ho budeš mít stát (opět v tom lepším případě) v garáži a budeš čekat jak ti dopadne popotahování za zásah do identifikačních znaků vozidla. Pánové mějte rozum, neni rok 1991. Znám jednu historku s autem s pozměněným VIN: německý policista při kontrole (a to není dnes žádná náhoda být kontrolován) pohledem do databáze zjistil, že auto s uvedeným VINem mělo z výroby jinou barvu než má teď. Vzal baterku a pohlédnul do dutin předních dveří, kam se barva při lakování většinou nedostane....a už měl podezření. Od podezření už je jen kousek na nejbližší stanici TÜV. A vysvětlujte pak, že jste jen vyměnili dveře z jinýho busa, když vám technik dole v jámě rentgenuje nosník. Tenkrát to prý skončilo jen flastrem za 500,- € a pěkná Westfálka skončila na ND, protože byla bez VINu.