VOLKSWAGEN Transporter


Tunning, snižování etc.

Dlouho tady byla rubrika bez bližšího určení o čem by měla být a žádné návrhy na její užší směřování nepřišly. Až teprve teď mi Petr M. alias Bus Boys T3am (to am znamená asi dopoledne) "vyče't" (v dobrém), že chroničtí snižovači, rozuměj tuneři, tady nemají svůj prostor.
Takže od teď je bývalá "poslední rubrika" věnována spoilerům, mračítků, bi-xenonům, 17" kolům a větším, kotoučovým brzdám, malým volantům bez i se servem, převrtaným, přečipovaným, přetryskovaným zkrátka upraveným motorům, rychlým převodovkám se 6-ti a více stupni řazenými cool-šaltrpákou. Good luck hoši a ať vám to sviští, váš admin. :-)


Jenda ]  reaguj [ předmět nezadán | 27.07.2009 13:58 ]
Ahoj. Řeším kola na syncro. Mám tu disky, 14", otočený ven, moc pěkný, ale nějak na ně nemůžu objevit velký kola, aby měly pořádný špalky... Asi zakoupím 15" disky. Pokud vím, tak tam jdou ze starýho mergla, možná z jedničkový oktávky. A na už snad něco seženu. Jaký máte zkušenosti a co kdo máte na syncru, tedy kromě 16"? Podotýkám, že to chci kapičku terénější, tedy dost...

Mirek ]  reaguj [ re:předmět nezadán | 02.11.2009 18:40 ]
Čus Bus jestli chceš ještě disky,hodil jsem na net na prodej alu z MB. Tak na to koukni a ozvi se,cenu domluvíme. Mirek

anonym ]  reaguj [ re:předmět nezadán | 29.08.2009 22:59 ]
ahoj prodavam 235.75 r15 pekne spunty super track 4krat4,muzu poslat fotky kdybys mel zajem

th:-)mas ]  reaguj [ re:předmět nezadán | 27.07.2009 20:42 ]
Z Mercedesa - Číňana, 7J x 15 , ET - 25, bez úprav, jak prdelka na hrnec, (jsou stavěný na větší váhy) největší co na ně dáš bez úprav je 215/80 x 15, nejlevnější - pneu Vraník (Truck 2000) okolo 2000,- kč a jsou celkem spolehlivý, Jezdím je už 4. rok

Jenda ]  reaguj [ re:re:předmět nezadán | 27.07.2009 21:32 ]
Hmm, ty tam máš 15"? Já ty protektory nerad. Disky z Číňana seženu, ale chtělo by to něco jiného, než protektor... Nemáte někdo zkušenost?

anonym ]  reaguj [ re:re:re:předmět nezadán | 11.08.2009 18:42 ]
Vraníky jsou většinou do 160 km/h, jako protektory jsou spolehlivý a dá se na nich najezdit hodně kilometrů

th:-)mas ]  reaguj [ re:re:re:re:předmět nezadán | 13.08.2009 09:10 ]
Plně souhlasím, v rumunských horách se opět osvědčily (z šesti aut jsme je měli čtyři a neměli jsme problém, což se o ostatních na pěkných zimákách tvrdit nedá), jen bych doporučoval použít rozměr o třídu menší ( 205/70x15 ), pokud nemáš soutěžáckou spojku, protože při použití uzávěrek je záběr pneu tak velký, že normální spojka prokluzuje a dlouho to nevydrží

Jenda ]  reaguj [ re:re:re:re:re:předmět nezadán | 15.08.2009 19:02 ]
Fajn, sháním tedy stále ty 15" disky. Nejdou na buse náhodou z T4?

anonym ]  reaguj [ re:re:re:re:re:re:předmět nezadán | 28.12.2009 20:28 ]
nejdou...........proto je asi tak jednoduchý sehnat na T3 hliníky.........já mám 15" z mercedesu ET 25.......bezproblému otevřu šoupačky......gumy 205/60...zesílené

arawak ]  reaguj [ re:re:re:re:re:předmět nezadán | 15.08.2009 16:56 ]
kdy budou k vidění na netu fotky syncro versus furgon

th:-)mas ]  reaguj [ re:re:re:re:re:re:předmět nezadán | 17.08.2009 18:31 ]
Doufám, že brzo, z lehkého ježdění po horách se nakonec vyklubal výživný offroad, byli jsme prý první po povodních (6/2008) kdo překonal hřeben nad Viseu de Sus (1.den-10 km = 10 hod. a 2.den z druhé strany dolů 10 km = 9 hod.), ale bomba :-)))

Martins ]  reaguj [ re:re:re:re:re:re:re:předmět nezadán | 18.11.2009 19:36 ]
Ahoj, to se vám to jezdí po kolejích http://img685.imageshack.us/img685/6351/trainvaser126.jpg hlasitě závidím

th:-)mas ]  reaguj [ re:re:re:re:re:re:re:re:předmět nezadán | 16.01.2010 13:28 ]
Jo, jo, chtěli jsme po rumunech aby tu policejní drezínu přivezli na nádraží, že spácháme pár fotek, ale prý byla na dílně, tak snad příště. Dneska už mají hlavně Fordy Transity, ale ty vypadají ještě komičtěji, neb jsou snad o víc jak 25 cm širší. Nejlepší je ale Zil, na podvozku 60 cm šířky, nevím jak ho nakládají, aby jim nepřepadl do boku

karla ]  reaguj [ VW vozíčkář | 08.06.2009 11:41 ]
prosím moc o radu, moje máma někde asi na Vašich stránkách viděla obrázek cedulky VW vozíčkáře ( postiženého ) nemůžu to najít díky za radu kajova

th:-)mas ]  reaguj [ re:VW vozíčkář | 02.07.2009 09:38 ]
http://www.t3-bus.cz/stranka/odkazy

th:-)mas ]  reaguj [  ááá - tudy vede cesta | 21.04.2009 23:05 ]
http://www.youtube.com/watch?v=vrIxcOxttXw&feature=related

pepa ]  reaguj [ dotaz | 25.03.2009 15:02 ]
Ahoj busaři mám dotaz nevíte někdo kde by se dalo sehnat mračítko na hranatá světla? Mám t3 r.v.1990. Díky Vám za jakékoli info pepa

Ruda ]  reaguj [ re:dotaz | 29.03.2009 21:28 ]
O mračítko zavolej Martinovi na tel. 724 416 014. Kupoval jsem jich od něj několik a bez problémů. Ahoj.

bxrwkv ]  reaguj [ re:re:dotaz | 24.10.2011 12:54 ]
hUdD6B fvxsvzrrhjlt, [url=http://sicyawzplooz.com/]sicyawzplooz[/url], [link=http://hmquomtucuct.com/]hmquomtucuct[/link], http://tbtifqmkcoaj.com/

anonym ]  reaguj [ re:re:dotaz | 31.03.2009 13:47 ]
diky moc

luboš čabuzí ]  reaguj [ předmět nezadán | 14.03.2009 22:42 ]
Převodovka Audi pro BUS BOYS T3AM 607731328.

BUS BOYS T3AM ]  reaguj [ re:předmět nezadán | 18.03.2009 00:02 ]
Ďekuji za tel.č a že jsi nezapoměl!!!!

Venca ]  reaguj [ Fólie | 17.02.2009 23:27 ]
Zdarec...Dotaz spíš na distuning :) Mám na autě asi rok fólie od předchozího majitele, ale sou už nějaký sešlý, prostě je to hnus. Chtěl bych je strhnou a ty okna pořádně vyčistit, tak jestli to už někdo dělal, tak se prosím podělte. Předem dík!

raga ]  reaguj [ re:Fólie | 28.02.2009 20:17 ]
Ahoj, folie das dolu pomocou noza s tou odlamovacou cepelou, resp. len tou cepelou. Mierne ju prehnes a pod miernym uhlom /medzi sklom a cepelou/ odrezavas. Potom umyt acetonom al. niecim podobnym a nech sa nedostane na tesniacu gumu. Cus.

Jenda ]  reaguj [ re:Fólie | 18.02.2009 00:58 ]
To znám :-) Kamarád lepí fólie. Strhnout se dle něj daj v pohodě, ale pak se to okno musí umejt, což je větší dřina :-(

Přemek ]  reaguj [ Víčko | 02.02.2009 10:53 ]
Ahoj chtěl bych se zeptat jestli náhodou někdo nevíte kde by se dalo sehnat hliníkové víčko nádrže na T3. Už jsem ho na pár fotkách viděl ale nevím kde hledat. Myslím do originálního hrdla né z motorky!

BUS BOYS T3AM ]  reaguj [ re:Víčko | 06.02.2009 23:25 ]
Ahoj. Víčka se dají sehnat na srazu v Německu a stojí okolo 30€.Dá se přivést ale až tak v květnu.Jezdím tam tak se můžem domluvit.Čau čau

Přemek ]  reaguj [ re:re:Víčko | 12.02.2009 18:46 ]
Ahoj díky moc za info... To bych byl rád, když tak bych se na tebe obrátil... Snad se mi tě podaří skontaktovat.. Když tak muj email: G.premek@seznam.cz

BUS BOYS T3AM ]  reaguj [ re:re:re:Víčko | 17.02.2009 00:15 ]
Můj je moravec.autodoprava@seznam.cz

jednatel ]  reaguj [ Tunění v USA | 19.01.2009 01:52 ]
Mrkněte se, jak se tuní Syncro v U.S.A

pavel ]  reaguj [ turbo T3 1,6TD | 08.12.2008 12:45 ]
Zdarec chlapaci, mam dotazek ohledne turba.Proste nefouka,trandak jede jak lemra a co jsem tak na nej koukal v dobre vire,ze jen vycistim regulaci,zjistuju ze zadnou nema.... Co s tim,je tam nejaky figl?Je ta regulace nahore na cerpadle ovladana tlakem ze sani pres hadicku? Diky moc!

anonym ]  reaguj [ re:turbo T3 1,6TD | 09.12.2008 08:25 ]
pokud je špatný podtlak na čerpadle motor netahá

anonym ]  reaguj [ re:turbo T3 1,6TD | 08.12.2008 22:27 ]
Vyměň turbo :-) Lopatky, ložiska...to většinou odejde. Pokud otevře klapka a turbo netlačí, tak je to hotovo.

M.H.T3 ]  reaguj [ uzávěra dif. | 07.12.2008 12:42 ]
Zdravím,chtěl bych se zeptat,jestli jde dát uzávěrka do 2WD převodovky(dif.4,57),případně co to obnáší a kde se dá sehnat.Díky

Jednatel ]  reaguj [ re:uzávěra dif. | 16.12.2008 23:19 ]
Potřebuješ střední část převodovky (obal), koš diferáku a mechanismus uzávěrky ze Syncra.

M.H.T3 ]  reaguj [ re:re:uzávěra dif. | 19.12.2008 13:26 ]
Tak to bude asi problém sehnat co?Asi nejsnažší řešení se mi zdá ten samosvor.Dělal se snad origo 4,57(AAR,AST?) nebo stačí vymněnit koš?Má někdo zkušenost jak se chová samosvor na sněhu?Díky

Jenda ]  reaguj [ re:re:re:uzávěra dif. | 11.01.2009 23:07 ]
Samosvor mám, na sněhu to jede kapku líp... Ale uzávěrka to není. Možná by byl na prodej. Kdyžtak písni na email

raga ]  reaguj [ re:uzávěra dif. | 14.12.2008 13:27 ]
ahoj. uzavierka do 2WD prevodovky myslim ide. Napoveda-Mirek B.

anonym ]  reaguj [ re:uzávěra dif. | 08.12.2008 22:27 ]
sežeň si origo samosvor

anonym ]  reaguj [ re:re:uzávěra dif. | 19.01.2010 09:44 ]
text komentáře nezadán

Dan ]  reaguj [ lemy a ET | 29.08.2008 12:09 ]
Helejte, tuneři, poudejte, jaký má kdo kola a jakej zális? A hlavně mě zajímá, kolik máte ET a jestli ste upravovali lemy. Hlavně předek. Zadek mě nezajímá, tam se dá dát téměř cokoliv. Tzn. průměr a šířku kola, jakou gumu na tom a zális. A jestli to máte snížený. A jak to jde dohromady se seriovejma lemama. Dík za reakce.

Dan ]  reaguj [ re:lemy a ET | 17.09.2008 08:40 ]
Jen to sem pište všicky, páč sem viděl na jednom rakouským foru tabulku členů, co kdo jezdí, včetně gum. Veliká pomoc pro ty, co tápou. To je fuck, jestli 4WD nebo jen zadohraby. 2 Redbus: záleží na zálisu. Na 2WD dostaneš dopředu kolo, kerý má od ET cca 38 a míň. Větší už se opírá ráfek o rameno a pak jest třeba s rozumem volit igumu, aby ti neudělala to samý....

jednatel ]  reaguj [ re:lemy a ET | 11.09.2008 00:41 ]
myslím, že moje tě zrovna nezajímaj, ale když se nikdo nehlásí (vůbec je nějak mrtvo, i jinde), tak tedy: 6,5x16 ET30 a na tom 225/75x16. Vpředu péra ze sanitky 2WD, vzadu podložky. Samo, že lemy. Od země ke štěrbině zámku na dveřích mám 119,5cm :-)))

BUS BOYS T3AM ]  reaguj [ re:re:lemy a ET | 26.09.2008 21:51 ]
Na Doce mám 18 ET 35 - podložky 35mm sníženej podvozek o 5cm a lemy bez uprav a pneu předek18x225x35-zadek18x235x40.Obytka má ráfky 17 ET- 35 - podložky 35mm podvozek origo a pneu 17x235x50 předek i zadek a upravené šoupačky.

koky ]  reaguj [ re:re:re:lemy a ET | 28.09.2008 21:19 ]
takova mala otazecka, neni s tim zadnej problem? mam 225,R16 a u nasich zapado ceskych makovic se to zdá jako neresitelnej problem, ze to tam nema bej, at to dam pryc.

jednatel ]  reaguj [ re:re:re:re:lemy a ET | 08.10.2008 10:04 ]
problém to je, nejčastěji na TK, u policajtů na silnici a pak taky u pojišťovny... Už se mi stalo, že mi policajt obcházel auto a mumlal něco o velkých kolech, jestli tam patří.... To mě teda nakrklo - když mám origo 16" v TP.

koky ]  reaguj [ re:re:re:re:lemy a ET | 28.09.2008 22:05 ]
jdou nejak ty kola zapsat do tp?

anonym ]  reaguj [ re:re:re:re:re:lemy a ET | 26.11.2008 17:01 ]
jdou,ale stojí to peníze...nejlepší je to tam nechat zapsat když auto je dovoz a přihlašuješ to...všechno jde když víš komu to máš říct:)))

jednatel ]  reaguj [ re:re:re:lemy a ET | 27.09.2008 00:14 ]
Na Formule 1 určitě existujou taky fóra ;-)

th:-)mas ]  reaguj [ re:re:lemy a ET | 11.09.2008 08:55 ]
Tak se tedy taky přidám, 7Jx 15, ET 25, bez podložek, 215/80 x 15 ( 4x4 - hloubka vzorku skoro 2 cm) průměr kola 75 cm a průchodnost terénem 32 cm, je to asi max. Upravený lemy přední i zadní, vzadu podložky, předek péra z 2WD, bez úprav bylo max. standartní guma 215/70x15.Není pravda, že dozadu dáš všechno, omezuje tě rameno a šoupačky

Mrak ]  reaguj [ re:re:re:lemy a ET | 01.10.2008 22:44 ]
Taky se přidám:SYNCRO, 7,5Jx 15, ET 5,bez podložek,pneu-235x75 R15,vpředu pera z dvoukolky,vzadu podložený origo pera 4cm podložka,vzadu lemy bez úprav,vpředu lehká úprava,vše funguje ,šoupačky nedrhnou. Zkouším další variantu: 235X85 R16.Vpředu bez dalších úprav,vzadu je nutná větší úprava ramene. ...nápadům se meze nekladou.

Mrak ]  reaguj [ re:re:re:re:lemy a ET | 03.10.2008 00:25 ]
.....John ke mně jezdí pro inspiraci a konzultace..:-)).Je to fakt realizovatelný,přivezu ukázat(snad do zimy).Co Blovice,jedeš?? Já jedu,ale můžu až v sobotu od rána.....

jednatel ]  reaguj [ re:re:re:re:lemy a ET | 02.10.2008 11:07 ]
Hele Mraku, to je další level směrem k traktoru? Syncro John Deere :-) Myslím, že vpředu se to už bez úpravy kastlíků nemůže vejít, resp. to nebude zatáčet. Co? A zadní rameno bys musel jedině kuchnout a nastavit....

redbus ]  reaguj [ re:re:re:lemy a ET | 12.09.2008 00:10 ]
mam R16 et30 a mam podlozky v predu i vzadu, lemy jsou origo. jek je mozny ze na predek date tak siroky kola bez podlozek? ja musim mit 3cm podlozky protoze jinak by se kolo oprelo o predni rameno . a vzadu mam podlozky taky ,aby to nevypadalo blbe. jinak na zadku te omezuje taky jen rameno ( soupacky jdou upravit

anonym ]  reaguj [ re:re:re:re:lemy a ET | 12.09.2008 18:25 ]
přizvednuté syncro - trochu jiná př. náprava

anonym ]  reaguj [ předmět nezadán | 25.07.2008 14:24 ]
zdravim vsechny zavisle:) mohl by sem prosim nejakej dobrej clovek dat par vet o tom, jak nainstalovat na 1.6 TD olejovy chladic a intercooler? nejlip aby to pochopil i mentos.

Jenda ]  reaguj [ re:předmět nezadán | 03.11.2008 10:41 ]
Jeden chladič do podběhu, druhej dozadu před motor. Ale dej si tam benzín boxer - ten jedinej do tohodle vozu patří :-) Nafta nehoří a smrdí. Čus bus

Dawe ]  reaguj [ re:předmět nezadán | 26.07.2008 12:51 ]
Zeptám se jako "mentoš": Proč to tam chceš dávat?

anonym ]  reaguj [ re:re:předmět nezadán | 27.07.2008 16:00 ]
Ahoi, protoze nejdu do mTDi zatim a proste si myslim, ze je lepsi tam tyhle veci mit nez nemit a ze to pak lip pojede napr. do kopecka. Zn. Nemusi prset, staci kdyz kape. Silnejsi turbo do budoucna. Zkratka po procteni milionu for pocit, ze je to financne a technicky ne prilis narocna uprava s odpovidajicim vysledkem ve zlepseni vykonu jakoby. Moc ocenim kazdou realnou zkusenost.

BUS BOYS T3AM ]  reaguj [ re:re:re:předmět nezadán | 31.07.2008 20:29 ]
Hele pro mentoše to je dost složitý a chce to i nějakou zručnost a ten olej.chladič, tady u nás na ty kilometry dálnic ?Prostě s obouma chladičema budeš asi hodně zápasit kvůli místu kam je dát.Čau čau

Mira ]  reaguj [ předmět nezadán | 13.07.2008 14:47 ]
Ahoj Rad bych obycejneho busa / T3 1.6 D/ o neco zvednul a rozsiril.Mate nekdo nejake napady osvedcena reseni ?Uvitam i info o tom kudy cesta nevede.. Dik Mira

th:-)mas ]  reaguj [ re:předmět nezadán | 17.07.2008 19:16 ]
Stačí projít pokec, vše se už řešilo (např. rozšíření - o busech technicky - 6.4.2008)

Mira ]  reaguj [ re:re:předmět nezadán | 17.07.2008 21:05 ]
Dik jeste jednou.Polepsim se a vsechno proctu..

axl ]  reaguj [ intercooler na 1,6TD | 10.07.2008 23:12 ]
Zdravím Busmany :-). Zvažuju intercooler na 1,6TD JX. Poraďte,kdo to už řešil,jaký je nejvhodnější rozměrově a jaký můžu očekávat nárůst výkonu :-). Kterak ho nejlépe umístit,co vše je potřeba k zapojení atd. Díky předem za příspěvky. Axl T3 Bus

Dawe ]  reaguj [ re:intercooler na 1,6TD | 11.07.2008 12:03 ]
U 1,6JX chlazení stlačeného vzduchu nemá moc velký vliv, nárůst cca 1 HP? U povozu hnaného jedním koněm je to nárůst o 100%. S motorem vzadu je problém s náporem vzduchu na chladič a tím zaručené dostatečné ochlazování. Navíc turbo tlačí max 0,7 bar. Pouze se zlepší průběh výkonu, nebude se stoupající teplotou tolik klesat. Tomuto tématu je věnováno dostatek prostoru na www.dieselpower.cz a www.vwbusforum.net. Čus

axl ]  reaguj [ re:re:intercooler na 1,6TD | 12.07.2008 12:57 ]
Díky moc za příspěvky hoši. Trochu nastuduju tuhle problematiku a rozhodnu se jak dál. Axl T3 Bus

jednatel ]  reaguj [ re:re:intercooler na 1,6TD | 11.07.2008 15:13 ]
no jo, má pravdu. největším problémem je to uchladit, čili jako vhodná se jeví kapsa za L světlem a ventilátor na chladiči a odvod pod auto. Samozřejmě, že trubky co nejkratší. Smysl to ale má, právě proto, že ten JX je tak zdechlej a vedro ho zdechne ještě víc. U Passata 1.6TD to dělá s náporem 10PS. Další kapitola je vodou chlazený chladič vzduchu s vlastním okruhem, ten pak problém s chlazením nemá a může být prakticky kdekoliv.

cenich ]  reaguj [ Kolo na zada | 03.07.2008 10:50 ]
http://www.easy2design.de/bulli/racks/index.html ZKOUSELISTE neco takoveho udelat?

th:-)mas ]  reaguj [ re:Kolo na zada | 03.07.2008 21:52 ]
Udělat se dá celkem cokoli, ale sehnat k tomu TUV je umění, zatím se četnictvo spokojuje s kopiema, ale to nepotrvá věčně

jednatel ]  reaguj [ re:Kolo na zada | 03.07.2008 17:47 ]
ještě ne, ale chystám se udělat zrcadlovou kopii originálu.

cenich ]  reaguj [ re:re:Kolo na zada | 03.07.2008 18:43 ]
http://www.syncro.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=57&Itemid=39 TAky byse hodil

th:-)mas ]  reaguj [ re:re:re:Kolo na zada | 03.07.2008 21:42 ]
Polská kopie projektzwo, ošklivě upravená na naviják (máme lepší :-)))

cenich ]  reaguj [ re:re:re:re:Kolo na zada | 03.07.2008 23:26 ]
Ale maj pekny video ...................http://youtube.com/watch?v=dQcsd2Toq_k&feature=related

th:-)mas ]  reaguj [ re:re:re:re:re:Kolo na zada | 04.07.2008 18:21 ]
To z loňského Kavkazu bylo docela dobrý

th:-)mas ]  reaguj [ re:re:re:re:re:re:Kolo na zada | 21.07.2008 20:21 ]
tady je adresa http://www.youtube.com/watch?v=6PlElhIPz0o

th:-)mas ]  reaguj [ re:re:re:re:Kolo na zada | 03.07.2008 21:48 ]
Jinak pro inspiraci - držáky na všechno www.telusplanet.net/public/gary2a/rack/vanagonrack.htm

cenich ]  reaguj [ re:re:re:Kolo na zada | 03.07.2008 19:09 ]
A nechtelo byse vam tu dodelat jeste linky na take blbosti jako treba http://users.rcn.com/derekdrew/vanagon/All_About_16-Wheels_And_The_CV_900.htm Bych se aspon hlupe neptal :D