Přidání komentáře :

Napište svou reakci na tento příspěvek
Jednatel ] re:re:Benzínový busik | 10.01.2018 02:20 ]
[ REAKCE NA ]    [ anonym | re:Benzínový busik | 08.01.2018 08:02 ]
Záleží co chceš pohánět, a co od toho čekáš. Je rozdíl zda má 57kW (DG), 44kW (DF) vozit víceméně prázdnýho busa, nebo obytku se 4 lidmi, nebo Syncro. Samozřejmě rozhoduje kondice motoru! Ale už výrobce věděl, proč na 1,9 např. vůbec nemontuje servořízení... Nicméně jsou to spolehlivý motory, právě pro absenci elektroniky. I když ani o tý se nedá říct, že je nespolehlivá. Naopak, na to, že pochází z 1. poloviny 80. let je opravdu zázrak, jak funguje. Když se pak ale hledá nějaká závada, je to u karborátorovýho motoru o něco snažší. Když maj dobrou kompresi, nevychozený klapky karburátoru, netečou těsnění pod hlavou, nejsou zkorodovaný kovový trubky a trubičky chlazení na motoru, necvakaj (trvale) hydra, není úplně trop výfuková soustava, není problém s přehříváním (podfukování hlavy)..., čeká tě příjemný \"hladký\" ježdění se zajímavým zvukem boxera ;-)


Předmět: 

Jméno: 

Email: 

Text komentáře: 

Opište kód z obrázku: